Toimitusehdot

21.10.2016 alkaen

Yleistä

Verkkokaupan tuotteita myy Pop Up Vintage Finland Oy (y-­tunnus 2773145-2). Käytettyjen tuotteiden verokanta on pääosin ALV 0%,  ellei niitä ole kunnostettu, tällöin verokanta on 24% – asiakkaalle näkyvä hinta on aina lopullinen. Toimituskulut lisätään loppuhintaan. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

 

Tuotteiden kunto

Myymämme tuotteet ovat pääosin käytettyä tavaraa ja tuotteissa on normaalia iän tuomaa käyttökulumaa. Pyrimme kuvaamaan tuotteen ja sen kunnon mahdollisimman realistisesti, jotta vältyttäisiin pettymyksiltä. Jos sinulla on lisäkysymyksiä, vastaamme niihin mielellämme sähköpostilla: hello (AT) popupvintage.fi.

 

Tilaaminen

Tuotteet tilataan internetin välityksellä osoitteesta www.popupvintage.fi ostoskoria apuna käyttäen. Tilausta tehdessäsi sinun tulee olla vähintään 18 vuotias ja omistaa email-tili. Tilauksen tekemällä hyväksyt voimassa olevat tilaus- ja toimitusehtomme. Tilausvahvistuksen saatuasi tilauksesi on laillisesti sitova.

 

Maksutavat

Tuotteet ja niiden postikulut maksetaan tilauksen yhteydessä (kts. raskaiden/ isokokoisten tuotteiden rahtikulut) ja maksaminen tapahtuu Checkout.fi-palvelun avulla. Tämän palvelun hoitaa Checkout Finland Oy (Y- tunnus 2196606­6), lue lisää täältä www.checkout.fi.

Hyväksymämme maksutavat ovat:

  • Visa­, Visa Electron ja Master Card maksut
  • Kaikki tavanomaiset suomalaisten pankkien verkkopankkimaksut
  • Collector Lasku tai Osamaksu €2000 saakka

*)katso lisätietoja kohdasta Toimitus

Toimitus

Pakkaamme tuotteet huolellisesti ja toimitamme tilauksenne kohtuullisessa ajassa, tavoitteemme on viikon sisällä. Käytämme pääosin Posti Logistic-palveluja, lue tästä lisää www.posti.fi.

Me tarjoamme (Suomen mantereella):

  • Raskaat/ isokokoiset tavarat, esim. huonekalut toimitetaan aina suoraan ovellesi ja näiden osalla etsimme edullisimman tavan toimitukselle. Rahti maksetaan myöhemmin yhteisen sopimuksen mukaan. Kysy tästä lisää tai mahdollisuudesta toimittaa tuote omien menojemme ohella emaililla hello (AT) popuvintage.fi.
  • Pienemmät/ kevyemmät paketit toimitamme postilaatikkoosi tai lähimpään Postin noutopisteeseen riippuen tilauksen koosta ja painosta
  • Toimitamme tuotteesi ilmaiseksi paikallisesti (Pirkanmaalla) omien menojemme ohella  ja yhteisen sopimuksen mukaan. Kysy tästä lisää emaililla hello (AT) popupvintage.fi.

Toimituskuluihin sisältyy pakkausmateriaalit sekä posti- tai rahtikulut. Voit tarkastella tilauksesi toimituskuluja valittuasi ’siirry kassalle’ jälkeen.

Ilmoitamme sinulle muuttuneista toimitusajoista.

Ulkomaan tilauksissa, otathan yhteyttä meihin emailitse hello (AT) popupvintage.fi. Tämä vaihtoehto ei ole valikoimassamme tällä hetkellä, mutta autamme mielellään sinua löytämään sopivan toimitusvaihtoehdon. Emme vastaa mahdollisista vero­ ja tullimaksuista asiakkaan kotimaassa.

 

Palautusehdot

Asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen ilmainen 14 päivän vaihto-­ ja palautusoikeus. Emme vastaanota palautuksia yli 14 vrk kuluttua toimituksesta. Kun palautus on vastaanotettu, rahat palautetaan samalle tilille kuin ne ovat alunperin maksettu. Palautusoikeus koskee vain myyntikelpoisia tuotteita. Tuotteen tulee olla samassa kunnossa ja pakattu vastaavalla tavalla kuin olet sen vastaanottanut.

Liitä palautuksen mukaan seuraavat tiedot:

  • Lyhyt selitys palautukseen syyhyn
  • Asiakasnumerosi, nimesi, osoitteesi ja puhelinnumerosi
  • Pankkitilisi numero, josta maksu on suoritettu alunperin (IBAN muodossa)
  • Kopio tilausvahvistuksesta

Palautusosoite:

Pop Up Vintage Finland Oy / Jaana Alila

Lielahdenkatu 10, Paja-rakennus 2.krs

33400 Tampere, Finland

 

Joku meni pieleen…? 

Haluamme asiakkaamme olevan tyytyväisiä eli mikäli tuotteesi on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai olet vastaanottanut väärän tuotteen, ilmoitathan meille tapahtuneesta välittömästi sähköpostilla: hello (AT) popupvintage.fi.

Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä välittömästi, mutta viimeistään 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Jos paketti on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio postiin www.posti.fi tai paikalliseen postitoimistoon.